Przegląd prasy: TUBA

Dobrze, przyznaję się. Obok mojego łóżka leży ogromny stos magazynów i książek, która mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie. Góra papieru i mojego poczucia winy rośnie i rośnie i wciąż wzbogaca się o nowe pozycje. Mam nadzieję, że Wy sobie lepiej radzicie w tej kwestii, zwłaszcza, jeśli Waszym postanowieniem noworocznym było przeczytanie 52 książek. Liczę na to, że tak i dlatego chciałabym Wam przedstawić pewien magazyn, o którym zapewne niewielu z Was słyszało. A warto!

Magazyn TUBA to bezpłatna pozycja dla osób zainteresowanych modą, dizajnem, fotogradią i teatrem. Dla każdego coś miłego. Przydatny zarówno dla branżowców, jak i dla innych osób, którym artystyczne dokonania sprawiają czystą radość i niekoniecznie wiążą się z pracą.

Dlaczego polecam taką gazetę? Przede wszystkim jest to dzieło Krakowskich Szkół Artystycznych, z których wywodzi się właśnie ta poetycka i artystyczna część mojej natury.  Oprócz tego TUBA staje się coraz bardziej popularna – myślę, że to dzięki ogromnemu wkładowi pracy wniesionemu przez Ninę Gregier z Prostych Kresek, która odpowiedzialna jest za skład i za grafikę pisma i już po raz drugi została doceniona i nagrodzona na międzynarodowym forum za projekt okładki TUBY. Ale to nie tylko to. Magazyn tworzony jest przez wielu autorów, między innymi absolwentów KSA, którzy mogą się na jego łamach podzielić swoimi doświadczeniami z zawodowego życia. I tu przechodzimy do sedna sprawy. Jest mi niezwykle miło pochwalić się, że numerze dziesiątym, a więc tym najbardziej aktualnym, który swoją premierę miał wczoraj podczas Junk Fashion Show, zamieszczony został mój artykuł pod tytułem „Kompozyty we wnętrzu„. To dla mnie bardzo ważny moment, gdyż po raz pierwszy mogę ujrzeć swoje wydrukowane nazwisko na czymś innym niż moja wizytówka ;) Na razie możecie go przeczytać w wydrukowanej wersji TUBY lub tutaj . Wkrótce pojawi się również w wersji elektronicznej na stronie z archiwalnymi numerami:

http://www.ksa.edu.pl/tuba

Gorąco Was zapraszam do lektury i do podzielenia się swoją opinią w komentarzu, co sądzicie o TUBIE i czy warto pisać do gazet. A może macie już swój debiut redaktorski za sobą? Chętnie o nim posłucham.

Magazyn Tuba, Numer 10/01/2015

Magazyn Tuba, Numer 10/01/2015

Maria Podobińska-Tuleja

cropped-proste_wnetrze_logo-011.jpg

#kompozytywewnętrzu #tubamagazyn #tyba #magazynodesignie #czasopismoodesignie

