TOP 10 najlepsze blogi roku 2014

Poniedziałek rano. Otwarłam notes i przeglądam listę spraw pilnych, która jakoś nie chce się wcale skurczyć. W międzyczasie zaglądam na blog portalu myhome.pl, a tam… wielka niespodzianka! Nie sądziłam, że w roku 2014 jeszcze coś mnie zaskoczy… w końcu spotkało mnie już tyle dobrych chwil i momentów, że chyba wszelkie możliwe limity się wyczerpały! A jednak nie! Portal myhome.pl ogłosił listę 10 najlepszych blogów wnętrzarskich roku 2014… a na niej blog Proste Wnętrze!

top10_blogiZ dumą zawiadamiam więc o moim małym wielkim sukcesie i zapraszam Was do przeglądnięcia rankingu sporządzonego przez Ulę Michalak, autorkę bloga Interiors design , organizatorkę spotkań blogerskich Meetblogin i bardzo aktywną działaczkę w dziedzinie wnętrz i designu. To dla mnie wielka radość. Dziękuję i obiecuję nie zejść na złą drogę ;) a podążać tą lepszą. Wczoraj zrobiłam pewne porządki na blogu, dziś poluję na książkę Kominka… trzeba poznać sekretne tajniki, bo przecież wszystkiego nie można nauczyć się samemu.

Ranking znajdziecie tutaj:

http://blog.myhome.pl/ranking-10-najciekawsze-blogi-wnetrzarskie-w-2014/

Post, który właśnie dodaję jest moim postem nr 100… tak więc jest co świętować :) Miłego tygodnia.

Maria Podobińska-Tuleja

cropped-proste_wnetrze_logo-011.jpg

#najlepszy blog #blogwnetrzarski #blogiwnetrzarskie

