Simple is good. Łódź Design Festival

Dzień dobry wszystkim. Doszły mnie już głosy, że czekacie na sprawozdanie z Łódź Design Festival. Po bardzo emocjonującym weekendzie w polskiej stolicy designu zabieram się więc do pracy. Nie będzie to łatwe, gdyż napisać można naprawdę wiele, a zebranych materiałów wystarczy mi spokojnie na stworzenie kilkunastu postów. Tak też postanowiłam zrobić. Codziennie przez czas trwania ŁDV będę dostarczać Wam informacji co mnie urzekło, zaciekawiło i skradło moją uwagę w łódzkich centrach festiwalowych. Dziś jeszcze trudno mi o tym pisać. Wróciłam dopiero wczoraj późnym wieczorem. Walizka jeszcze nie rozpakowana leży tuż obok mnie pękając w szwach od folderów, ulotek i innych drogocennych zdobyczy. Bałagan w materiałach i zmęczenie to jednak nic, w porównaniu z wielką ekscytacją i szczęściem, które mnie spotkały podczas tego weekendu. I tym właśnie chciałam się z Wami podzielić, a na informacje merytoryczne i prezentację festiwalowych ciekawostek będziecie musieli jeszcze chwilkę poczekać.

Tegoroczny Festival Designu w Łodzi był dla mnie wydarzeniem niezwykłym. Podczas tego weekendu organizowane było ogólnopolskie spotkanie blogerów wnętrzarskich MEETBLOGIN, w którym częściowo udało się mi wziąć udział. Była to niezapomniana okazja do poznania wspaniałych dziewczyn, które przelewają swą pasję do pięknych wnętrz, własnoręcznie wykonywanych dekoracji i ciekawej architektury na strony bardzo poczytnych i lubianych blogów. Cieszę się ogromnie, że mogłam znaleźć się w tym gronie, aby  wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi designu, ale również na temat samego blogowania i… oczywiście dzieci, jak to w babskim gronie bywa ;)

Najbardziej emocjonującym jednak dla mnie wydarzeniem był udział w Gali Blog Design – konkursu organizowanego przez magazyn DOM & WNĘTRZE, Łódź Design Festival oraz Meetblogin. Niezwykle jest mi miło, że moja praca włożona w prowadzenie bloga została doceniona – tym bardziej, że jutro mija dopiero pierwsze 6 miesięcy, odkąd stworzyłam pierwszego posta. Blog Proste Wnętrze otrzymał nagrodę Debiut Roku. Wow! I w to wprost nie mogę uwierzyć. Jednak stało się tak naprawdę. Co więcej, Proste Wnętrze spodobało się na tyle szanownemu jury, że blog dostrzeżony został również przez firmy Veda Concept oraz Kopp, które przyznały mu nagrodę specjalną. Nie wiem, czy potrafię wyrazić słowami ten ogrom szczęścia, który na mnie spłynął. Dziękuję serdecznie organizatorom konkursu oraz wszystkim, którzy mnie tak wiernie wspierają i wierzą, że to co robię ma sens. Dziękuję Wam :)

A teraz czas odpocząć! Nie, nie. Te słowa w moich ustach nie brzmią wiarygodnie. To nie czas spoczywać na laurach. W tym tygodniu czeka mnie wiele pracy, a nie będzie to łatwe, gdyż emocje sięgnęły zenitu. Mając jednak na uwadze swój cel, zaparzam filiżankę kawy i dzielnie pracuję. Dziś 13 października 2014 powstała moja firma: Autorska Pracownia Projektowa Proste Wnętrze (projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). Tak, właśnie tak! Udało się! Otrzymałam dotację! Teraz tylko muszę zdobyć klientów i przetrwać ;) Trzymajcie kciuki!

PS. Tak. Umiem chodzić na szpilkach! ;)

PS. 2. Zapraszam do obejrzenia fotogalerii z Gali oraz do udziału w moim mini-konkursie, który znajdziecie tu: https://www.facebook.com/prostewnetrze

Maria Podobińska-Tuleja

the real

cropped-proste_wnetrze_logo-011.jpg#meetblogin2014 #dom&wnetrze #blogdesign #najlepszyblog #vedaconcept #kopp #lodzdesign

