MUST HAVE: Mannequin

Pisałam już Wam jakiś czas temu, że na Łódź Design Festival organizowany jest konkurs make me. To jednak tylko początek góry niespodzianek, jakie szykuje dla nas Festival. Oprócz make me jest jeszcze must have, który ukazuje najciekawsze propozycje od polskich projektantów i producentów.  Czy na tegorocznym must have będzie coś co rzeczywiście trzeba mieć? Na pewno tak! Dziś napiszę Wam tylko o jednym produkcie, który miałam przyjemność dokładnie obejrzeć i przetestować. Krzesło Mannequin zaprojektowane dla iker przez G. Oberfell i J. Wertel od razu urzekło mnie swoim urokiem, prostym designem, pięknym siedziskiem z geometrycznymi podziałami. To wszystko w najmodniejszych kolorach. Krzesło reklamowane jest jako „szyte na miarę potrzeb wnętrza i domowników”. Do wyboru są 3 rodzaje pikowanych siedzisk, a także 3 typy stelaża, do tego dochodzi szeroka gama kolorystyczna, tak więc jest w czym wybierać. Obecnie w sklepie Internetowym ikershop.com krzesełka można nabyć w promocyjnej cenie, ale ja odkryłam je w salonie Excellent, gdzie można je nabyć dokładnie w takiej samej cenie nie płacąc za koszty dostawy. Hmm, chyba muszę pogadać z mężem, czy nam przypadkiem nie są potrzebne nowe krzesła ;)

Zdjęcia pochodzą ze strony iker.

Maria Podobińska-Tuleja

cropped-proste_wnetrze_logo-011.jpg

#jakiekrzeslodownetrza #stylowekrzeslo #modnekrzeslo

